Jobbet, party och "Patrik Larsson"...

HAPP! Så var det dags. Om drygt en timme sitter man där, i kassan på ica och ser så glad ut. *skratt* Fast ok, nu har  man kommit in i det ganska så bra, så att man inte längre drömmer om dessa "pip pip pip" på nätterna... HAHA! Nee, nu jeklars är det en rutin... fast det är klart... lite crazy kan man väl bli ibland. *tihi*

Nee, inget ont om att vara butiksbiträde. Nog é det kul, om man som jag gillar kundkontakten osv.
Den ena dan är faktiskt ej den andra lik, man vet aldrig vem/vilka som ska förgylla ens dag mé kommentarer eller få en att skratta eller bara "sjuka sig"... Hihi...


Ungefär som...

... Patrik Larsson... *hahahaha* (Ni vet, "Mammas nya kille" i P3?)
Det har nog blivit lite av en drog för mig nu, efter en helrolig helg på Pite Havsbad är jag helt såld! *garv* Var mé *kärleken* på firmafest i helgen och det var bara (nästan) Patrik Larsson överallt. 

Fraser som "He var int ja" och "Naae" ekar i min hjärna! :-P Får se hur bra det går att jobba idag...

Nee, bäst o göra lite grejs nu innan det är dags... Ha de gött!

Och kom ihåg: He va int ja! ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback