Bugga loss, dansa cross!

Tjo!

Dansade 2,5 timmar igår kväll! Jisses så härligt... och jag säger bara det, det bara rann från pannan! *skratt*

 detta är dock ett år gammalt. :-)

Började danskvällen med lugnt tempo, tog lugna steg och kände rytmen liksom.. sen small det av sista 1,5 timmarna... Då var det bara att låta fötterna jobba! *skratt* Men men, jag klagar inte! Nya livet skulle ju börja i veckan, sa jag inte det? *tihi*
Imorrn hade jag tänkt ta vägarna till gamla goa karaten... HAAAA-YAA! Längtar!
Karate är skön träning om nåt!!!

Idag är det arbete som gäller, slutar sent ikväll. *gäsp* Bara jag inte hinner somna... haha... nee, så tråkigt ska det väl inte bli. :P Bara man möter glada människor så blir det skoj.

Annars är läget ganska under kontroll, försökte få kontakt med en kusin på nätet just... men omöjligt! :P Får väl ringa o skälla (VOV VOV) på henne... :P

Nee, nu ska jag hoppa på o bädda sängen...  Hej!

Kommentarer
Postat av: Tessah

Det där kortet då ni dansar är bara så härligt :)

Postat av: Hanna

Tack för ditt stöd!! Det känns tungt nu men det är bara tänka positivt och försöka igen det går nog bra nån gång i framtiden. Jag får trösta mig med att jag inte hunnit gå så långt in i graviditeten nog för att det är jobbigt ändå blir ju jobbigt på ett annat sätt. Men bara bita ihop och ta nya tag. Jag håller med tesse det där kortet när ni dansar är bara för härligt :) Hur länge har du dansat nu?? Kram kram..

2007-09-19 @ 16:45:24
URL: http://hannis83.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback