Ännu en dag i mitt liv...

En ny dag. Härligt!

Ska jag vara ärlig var det ett tag sen jag tänkte så, "härligt mé en ny dag"... men allting flyter på just nu! OK, kanske inte sådär pang-boom-jättebra med tanke på alla flyttkartonger. Haha! Men till helgen, då jeklars ska flytten vara näst intill glasklar! *smile* *LÄÄNGTAR*

Klockan är "baki" halv 7....egentligen borde jag väl gäspa mer än va jag gör, men har varit vaken sen kl 5, *sötnosen* börjar jobba vid 6-tiden så... he ba kliv upp! *haha* Nee, det é faktiskt lugna puckar... :oP
Ja, oki... jag sov hos honom i natt... *jag erkänner: he va jag* ("Patrik Larsson" igen *ler*)

Tänker på honom hela dagarna, han får min gråaste vardag att bli som en dag bland molnen... Allvarligt! Pär är underbar!

Men ännu en dag innebär också - jobb-time! Har "kort" dag idag, börjar kl 8 och slutar 17. Men det blir nog en hel del kunder idag, det vankas ju "bus eller godis"... *haha*

Fast en annan behöver väl inte klä ut sig... har ju masken på året runt... *skratt*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback