Bugg & Swing

Som rubriken säger, så svänger det ordentligt nuförtiden! ♣

För två månader sen började jag på riktigt mé bugg, och även Lindy Hop (jitterbugg). Och jag är helt fast! Haha! Men allvarligt, ni som varit skeptiska till bugg eller annan "gammeldans" - dags att "byta sida"! *skratt* Det är sjukt skoj och bra träning är det också! :oP

Jag och min älskling dansar så ofta tillfälle ges... bugg, fox., sängvals... *HAHAHAHA* Skämt åsido.. :o) Jag har alltid dansat, sen jag var ca 4 år och idag är jag 22. Danser som Line Dance, salsa, magdans, showdans och bugg, jitterbugg för att nämna en del. Har även varit dansledare i showdans. Kul som sjutton!

jag

Och sen har vi ju då min "drog"... E-Type... *skratt* Hur många av mina kära kompisar från förr har inte fått stå ut mé mig.... *ler tebax* Kan ju passa på att be alla er så här i efterhand om FÖRLÅT! *blink*

I helgen är det ju då halloween... och ikväll ska säkert många ut på krogen och kanske även imorrn, men inte lilla jag... Ikväll blir det tända ljus på "gravar jag håller av" och imorrn ska här buggas och svängas! *ler* Dans på Folkets Hus. *hihi* Nu je... *hoho*

BUUUU!

Kommentarer
Postat av: Tessah

wohoooo!
Ja E-type, de glömmer man ju aldriG!! hehehe. Du var ju så grym på härma hon Dee dansaren! :P

kram vännen!!!!!!!!!

Postat av: Tessah

Öööö mera blogg!!! :O)

2006-11-09 @ 09:21:45
URL: http://www.tessah.blogg.se
Postat av: Jenny

Jo, nu har vi kanske lite bättre koll på vad som händer i varandras liv. Hoppas att allt är bra med dig i alla fall..

Hihi..e-type ja du tycker ju inte alls om honom..*blink* Men han är ju bra så de var inte så jobbigt att så ut med de..

Kram på dig!!

2006-11-14 @ 23:45:31
URL: http://loverose.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback