En helg mé klös!!!

Yoho!!!
Säger bara sa*an vilket ös på Folkets hus i helgen! Kalla mig va ni vill, men att dansa till Thorleifs i lördags - det var grymt!!! Ojoj!
Mycket folk visserligen, men nog jeklars, här stod det inte stilla! Vi fick golvet att brinna! *blink* Jag o Pär - en klass för sig! *hihi*
Och lite grymt i pausen, inte brydde väl vi oss om att det var paus? Nehee då, här bar det av på ett tomt dansgolv och så dansade vi iväg. *skratt*

På källarplan var det ju "Club event", var ner dit och svängde en sväng, men jisses va dött! Visst var det folk, men alla satt ju bara mé en flaska i handen! *ne fy, upp o dansa* :o)
Och så var det tisdag igår, vilket innebar buggträning! Det gick bra och var skoj som vanligt! Jisses så jag trivs i armarna på "min dansare"... min Pär! *pussa*

Kan verkligen säga att livet leker nu. Njuter av varje sekund, varje minut! Ett leende finns hela tiden! Älskar Pär!

Nee då, nu ska här surfas! :o)

Ha de grymt bra!

TADAAA!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Låter som att du har det bara bra och trivs som bara den. :-)

Jag vill ha snö NU! Är så grått och trist och vått ute. Inget höjdarväder. Har ingen julstämning alls. *djup suck*

Hur är allt med dig?

Postat av: Tessah

Meeeer Malin meeeeer! =)))) hihi .

Allt gött ? Vi komme till Kalix tisdag natt stannar till onsdagen därpå =) Kram!

2006-12-15 @ 10:02:09
URL: http://www.tessah.blogg.se
Postat av: Tessah

Hallå gumman!.. väntar ännu på mer blogg av dej *ler* kram

2007-01-04 @ 12:20:40
URL: http://www.tessah.blogg.se
Postat av: Jenny

Mera blogg...mera blogg!!! *ler*

2007-01-14 @ 14:22:52
URL: http://loverose.webblogg.se
Postat av: Fegon

Hej du, såg att du skrivit en kommentar nu när jag publicerade en dikt. hehe kul att se att du har blogg, hur är allt?

2007-01-15 @ 23:28:10
URL: http://fegon.blogg.se
Postat av: Jenny W

Grattis i efterskott på födelsedagen...:-) Kram

2007-04-25 @ 08:41:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback