Heey bara!

*haha* Nu jeklars é man på gång... *asg*
Snacka om en dansrunda häromdagen i sovrummet! HAHA - inga såna tankar, tack! Nee, allvarligt... lite slut man blev... Pär o jag hade liksom världens bugg-träning! Jisses så kul det var och jisses - det kändes verkligen! *ler*
Men det är så det ska vara! Här dansas det för hela slanten! *tihi*

I söndags var vi i Gammelstad (Luleå) och dansade mé nå andra buggföreningar till bandet Zlips! Helt ok! Och grymt kul blev det efter paus - då blev det ös på golvet! Hört talas om uttrycket "Burn the floor"? *blink*

Och nu på lördag... ja, då jeklars ska här svängas till Thorleifs! *hehe* Laddad o klar! :oP

Annars är det jobb jobb jobb som gäller, och lite myspys emellanåt. *skratt*
Idag jobbar jag från kl 11 till typ efter 21 nån gång.. *gäsp*

"Och va gör jag då uppe redan nu? KLockan är ju inte ens 7?!" Svaret é enkelt - har sovit mé sötnosen i natt och eftersom han börjar typ vid 6 så blir det att jag stiger upp mé honom kl 5. :oD Inte kan man ju säga att jag missar dagen iaf! ;) ;) ;)

Nee, ha de gôtt! Cs snart igen! :)

Kramar i massor!

Kommentarer
Postat av: Tessah

Hej gumman! =) Kolla min blogg, vi har en liten ill valp, en tik. Super söt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback