Kär och galen!

Ojoj, nu ska vi se om jag kan hitta ord för detta... *funderar* Jag vet inte riktigt hur jag ska säga, men kort sagt: jag är så kär! *så, nu var det sagt*

Måste bara skriva lite glada tankar... :o)

Alltså, jag har alltid vetat hur jag vill att min egen "drömprins" ska vara och så, men ärligt talat.... inte trodde jag HAN fanns, eller ja.. kanske nånstans därute... men jag trodde aldrig jag skulle hitta honom.. förrän jag träffade Pär! *pussa* Han é helt otrolig!

Ofta får jag kommentarer nuförtiden som t ex "Det syns på hela dig att du är lycklig" och "Du ler med hela kroppen".... ja, ni fattar. *ler* Och jag har allt att tacka honom för.

Så fort jag tänker på honom blir jag alldeles knäsvag, och för att inte tala om fjärilar i magen... vilken underbar känsla, alltså!
Och när han ler, då lyser han upp hela min vardag, han har sån utstrålning!

Får nog fortsätta "kärleksbrevet" senare, måste kila mot jobbet nu.... *da ha*

Hasta la vista!


Kommentarer
Postat av: Tessah

hej gummzan!!! Va roligt att du är lycklig. Det ska man vara *ler* :) Är jag ;)

Va roligt att du skaffat dej blogg, så jag kan följa ditt liv nu när jag inte bor i Kalix längre.

kram kram !! ;) se ya!

Postat av: Jenny

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej! :-D

Sitter med ett stort leende på läpparna! :-) För att jag hittade din blogg, vad skoj! Det hade jag inte trott att jag skulle göra! :-D Måste ta och läsa lite nu och sen är de bara att lägga sig så man tar sig upp ur sängen i morgon. Här är det ingen sovmorgon inte..:-D

Roligt att du börjat blogga!

Massa kramar

//Jenny

2006-11-01 @ 23:40:45
URL: http://loverose.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback