6 dar kvar.

Sista lediga dagen innan London-resan. Känns lite konstigt, men samtidigt längtar man ju tills man sitter där på flyget på väg mot London. :) Det är nog då man verkligen kommer känna att man är på väg, liksom. *smile*
Har börjat småpacka lite idag, trots att det bara är torsdag. Men jag är inte ledig nå mer förrän vi åker, jobbar till en kvart innan vi far hemifrån. *skratt* Vadå stressigt?

 image90

Men det blir nog bra!

Försöker tänka att jag inte ska packa alltför mycket, eftersom att mitt inre jag säger mig att jag nog kommer handla lite därborta, och då måste jag ju se till att få med mig allt! Så det gäller att tänak smart i packningen! *skratt* Hur nu det ska gå till... men vad har jag för val? Tänkte ju inte vara värsta packåsnan!

Har tänkt som så, att jag slänger partykläder o liknande i resväskan idag, för de lär jag ju inte direkt behöva använda innan onsdag. Ser bara arbetskläder framför mig till dess. *hehe*

Toalettartiklar o dyl. det får åka ner på onsdag morgon, alt tisdag kväll. Pass och andra VIKTIGA saker - läggs fram på tisdag så blir det check på onsdag morgon (tidigt!)...

Det är väl en ganska smart planering?
Har ju faktiskt dansträning på tisdag kväll dessutom... *ler*


Denna dagen har annars varit jättebra, har varit till en kompis, Heidi. (Som finns på bild under nån av alla mina inlägg. *skratt* Men kan väl lägga upp bilden på oss två igen:)



Vi var en sväng på gymmet, bättrade på styrkan lite.. *skratt* Än är det inte över... hahahaha! Daah!
Och så var jag förbi till hennes och Magnus nya lägenhet, den var jättefin!
Och vilken utsikt när det är mörkt ute och man bara ser lampor från "stan"... Läckert, måste jag säga!


Nu ska jag slänga mig framför TV:n och bara ta det lugnt, har nyss ätit yoghurt så nu känner jag mig mätt o belåten och kan slappna av. Middag idag blir TACOS!!!
*mums*
Bara nu Pär kommer hem... *hihi*

Take care / me

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ja migrän är inte roligt men jag börjar känna mig bättre nu men är fortfarande matt och känner lite huvudvärk men hoppas jag blir helt bra till imorgonkväll då kommer syster och barnen och mamma och pappa hit, vi ska åka ut till en stuga som vi hyrt hela helgen... ska bli sååå skönt :) Förstår att resfebern börjar komma, när ska du åka?? hur länge stannar du?? Vad skoj vill oxå åka till london fota en massa så man få se alla bilder :) ha det fint, kram kram.

Postat av: Malin

Japp, jag går handels! Ganska hyfsat faktiskt men det tyckte jag inte i början.. ^^

2007-10-25 @ 22:25:30
URL: http://xxmalin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback