*aj aj aj aj aj aj aj*

Vilken j*vla natt! säger jag bara!! Att ha huvudvärk, ok det kan faktiskt gå an i vissa lägen... det försvinner i sinom tid! MEN! Att ha så ont i tanden/tandköttet som jag har och har haft i natt! Det är bland det värsta faktiskt! Har varit vaken mer än halva natten pga den förbannade värken! Och inte är det över än! Har fått en akuttid idag till tandläkaren - tacka gode gud för det! Det får bli min räddning idag, för annars vet jag inte vad jag ska ta mig till! Jag blir galen, ont ont ont!

Orkar inte direkt put a smile on my face, like I'm doing here:

image47

Men... efter besöket hos tandläkaren så är ju allt frid och fröjd - eller hur?

*sväljer* Jag och min tandläkarskräck.... Ingen bra kombination...

Jobbar idag också, men har fått skjuta lite på tiden, så jag får mitt "botemedel"... *mamma*


Igår blev det ju ingen dansträning för min del, men jag kan lugnt säga att jag garvade en hel del när Pär kom hem o berättade hur det var! *smile*
En annan jobbade ju! Nästa tisdag ser jag dock fram emot att hoppa i danskläderna! *aawwiiieee* :P Då ska det svängas igen.
Eller ja, redan på lördag... Till Torgny Melins! ;o) Värsta TV-kändisarna.. inte för att jag sett ett enda avsnitt och absolut inte skulle känna igen dem på stan.. men... de spelar musik som går att svänga till, så det blir klart godkänt! *skratt*

Nu ska jag gå och INTE ÄTA FRUKOST! Ska packa jobbväskan istället, och göra mig allmänt färdig för att lämna hemmet för att återvända ikväll nån gång...

(H)aj (h)aj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback