*galen - med höst i blick*

Snart ska jag skriva under nånstans att jag blivit tokig! Blir galen av all problematik som tandj*veln ger (och för den delen har gett) mig! *grr* Hur många gånger ska jag behöva besöka tandläkaren?! Har varit tvungen o boka ny tid idag, för smärtan blir jag galen på! "Det ligger o pyr" hela tiden! *morr*

Tänk om man kunde få le smärtfritt snart... *djupaste djupa sucken*

 Tänk om man kunde va så här "galen" utan att behöva känna the pain!


Annars har det väl egentligen inte hänt sådär jättemycket! Det blev dansträning i tisdags, men for dit lite senare, dels jobbade jag länge, dels kände vi inte för att vara där prick i tid. Inte då.

Onsdag, dvs igår, då var det jobb som gällde. Efter det bygga lite hos pappsen och sen möte på kvällen. Kom hem nån gång baki 22.30 *gäsp* Nog var jag trött då, måste jag säga. Men men, efter många om och men sen så blev det iaf läggdags. :o)

Och idag är det alltså torsdag, en dag närmare helgen. För nu kan jag ju tänka som de allra flesta - jag é ju ledig i helgen! wee! Och jag som slutar "tidigt" imorrn.. helgen kommer kännas mycket längre då! Wohoo! :oP


Var ut på en promenad idag, det kändes väldigt kallt, trots at tdet ändå är typ 8 grader eller nå. Men det blåser nå så grymt! Iaf då, för ett par timmar sen. Nu kanske det är värsta sommarvädret! *bah* skulle inte tro det... Men kolla här, hur det såg ut tidigare i veckan (i måndags) när jag var ute o gick:

image77       image78

Ganska härligt höstväder!!!

image79 Min favorit - helt klart! Ser ut som nåt från en sagobok... eller?

Nee, nu ska jag hoppa i arbetskläderna... börjar ju jobba snart...

See ya soon!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Tack tack :) Jo det ska bli jätte kul med en valp man lääängtar så mycket till den 10 nov nu... känns som en evighet nu. Vad tråkigt att du fortfarande har värk i tanden hoppas verkligen att det ger med sig snart. Vilka fina bilder du har tagit, verkligen ett härligt höstväder och den där sista bilden verkligen hämtat som från en sagobok jätte fint :) kram kram.

Postat av: Heidi

joo då, de känns jobbigt.. men mår inte lika dåligt idag. Jo vi borde verkligen fara till kemi eller nå.. shoppa lite :)) hali

2007-10-18 @ 17:28:47
Postat av: Tessah

å va mysiga höstbilder :) superfina juhe!

HUrru CALL ME ;) du har ju inte messat ditt nr till mej än.

tjao!

2007-10-18 @ 20:58:02
URL: http://www.tessah.blogg.se
Postat av: malin

Hallå! Nu är jag tillbaka igen! :) Det är bara fint här. Hoppas det är bra med dig också! =) helgens planer är klassmiddag, födelsedagsfirande och partaj! vad ska du hitta på? kram

2007-10-19 @ 11:49:33
URL: http://xxmalin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback