Halleluja moment!



Ögat ser dig...

LORD OF THE DANCE, ONS 10/10!
Bland det bästa jag sett! Och garanterat det bästa jag sett på väldigt länge! Jag bara rös där i publiken! Vilka snabba fötter! *skratt*
Tänk om man kunde dansa/steppa lika bra som de grabbarna o tjejerna!
Det var ett riktigt Halleluja moment måste jag säga!

Två timmar var showen och i två timmar bara njöt publiken, skrek o visslade! :o) Och mot slutet, i själva "finalen" så stod alla o applåderade hur länge som helst. Ja, det var helt otroligt! Alltid blir det så mycket bättre om publiken verkligen är "involverad" och på G! Det blir som en extra känsla över det hela!

Det var jag och mor som var till Luleå i onsdags och hon, lyckos, ska se Lord of the Dance även i Norrköping kommande vecka! :o) Fuskis!!! *vill också*
Nåja, jag får njuta av minnet...

image66

Syns det att jag även stöder bröstcancerforskningen? ;o)

Var ju tvungen o shoppa lite innan showen. *skratt* Gjorde stan lite osäker ett tag, sen blev det middag på restaurang och gott var det! *mums*
*hungrig igen* :oP

Men en riktig höstdag var det även då, måste jag säga!
För det första såg det ut så här lite tidigare den morgonen:

image67

Något fint va? Morgonsolen som skiner på träden... Detta kallar jag en riktigt fin höstbild!

Sen att det var en aning kallt också, det gör ju inte att det blir mindre höstigt... Det blåste rätt mycket, men vadå? Lite kyla o blåst har väl inte skadat... bara man klär sig!
Och kom ihåg: är huvudet dumt får kroppen lida...
*tihi*


Idag är det jobb, ska jobbar till 21.15 ikväll. Har alltså en liten sovmorgon idag, men återigen är det fredag. Inget kul o jobbar sent en fredag. I och för sig så jobbar jag ju hela helgen, så det spelar väl egentligen ingen roll, men det hade ju varit kul o få åtminstone lite tid över till ledighet när det är helg. Men jag slutar ju "tidigt" imorrn i alla fall. Hade gärna farit till stugan, men får nog ta det imorrn istället.

För övrigt, angående min envisa tandvärk så kan jag bara säga: jeklars va skönt att ha blivit fri den värken! Det var bland det värsta jag varit med om, måste jag säga!!! Fy!!!
Är fortfarande dock öm i tandköttet/kinden efter allt vad tandläkaren "hållt på med"... men nu är det inte alls lika ordentligt som för några dar sen, börjar bli bättre o bättre. Blåmärket på kinden är dock fortfarande kvar, men även den har minskat i omfång och färgskala. *ler*
weehoo!

Nu, ska jag faktiskt slänga i mig nå mat. Men på återseende. :o)
Kanske skriver av mig ikväll eller nåt. *skratt*

 Malin

Kommentarer
Postat av: Fröken Sverige

Fina höstbilder. Börjar ju längta hem! Kram Lina

Postat av: malin

hej! det gick bra tror jag.. det kändes bra iallafall men vi får väl se! :) tråkigt att jobba i helgen :/ kram

2007-10-12 @ 10:58:26
URL: http://xxmalin.blogg.se
Postat av: aegnes

är fortfarande avis för att du fick se lorden O & ;)

2007-10-12 @ 18:32:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback