Halloween utan grav...

Då var nedräkningen snart över.... och väskorna packade, biljetterna i hand
- resan går nu mot över till England!

image94

Halloween lurar runt hörnet, men för första gången nånsin kommer jag inte att vara hemma under den helgen. Inget allvarligt i det, men det känns ju lite att jag inte hinner vara o tända ljus som jag annars alltid gjort på de "gravar" som betyder mest... *snyft* Men jag skänker dem en tanke i alla fall!

Gammelfarmor Anna
Morfar Folke
Farbror Håkan

och övriga bortgångna nära och kära...

*ni finns i mitt hjärta dag som natt*

image96

Blickar upp mot skyn, blundar och tänker mig bort...
Däruppe finns de, nånstans bland alla moln, nånstans i Nangijala...



Idag är egentligen en arbetsdag för min del, men det blev en sjuk dag... *buhu* Magsjuka. Jippi! *inte* Hatar det. Finns det nå värre i sjukväg? Jo, givetvis... men ni vet vad och hur jag menar... eller? :)

Så, dagen blev inte riktigt som jag tänkt, med andra ord... ligger bara hemma o får liggsår känns det som... tänkte dock ta mig en dusch alldeles snart... ska bara vakna till liv, sovit framför TV:n... *gäsp o yrvaken*

Trist väder ser det ut att vara också... kändes ju också jättekul... not! Jag menar, det hade ju inte skadat om det hade varit lite solsken så man slapp ha alla lampor tända... i detta höstmörker!


Helgen gick annars i jobbets tecken, och även i dansens... Hade ett pass igår kväll på 2,5 timmar. Jisses va bra det var och nyttigt! :) Ska man bara träna träna o träna så man inte glömmer bort allt nytt... *skratt*
Vad var det jag skulle komma ihåg nu???

Nee, nu tänkte jag faktiskt ta mig en nypa vatten över huvudet...

Ha de bra!

Hörs nån gång efter helgen, when I'm back from London...

I'm sure I'll have a wonderful time, really looking forward to it....
Take care!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej hej!! Ja visst är hon söt, man har verkligen lust att pussa sönder dom där små valparna ;) Ja just det du åker till london din lyckost, vad roligt, hur länge stannar du??? ta en massa bilder så man får se hur det ser ut :) allt är bara fint förrutom att man är lite trött har jobbat från 7-11 idag och inte sovit så bra inatt så lite trött är man men får väl lägga mig tidigt ikväll :) ha så kul på londonresan.. kram kram.

Postat av: Malin

Ja, handels är rätt ok! Fast om jag hade valt om så hade jag nog inte valt det igen.. Det tycker jag absolut du ska göra för jag vill ju se! :)

2007-10-29 @ 19:08:39
URL: http://xxmalin.blogg.se
Postat av: Tessah

ha de toppenbra i london gumman!!:)

2007-10-31 @ 15:52:12
URL: http://www.tessah.blogg.se
Postat av: Jenny

Ha så underbart i London! *massa kramar*

2007-10-31 @ 22:18:18
URL: http://loverose.webblogg.se
Postat av: heidi

jaa, man måste uppdatera ibland iallafall :) finkläderna.. jaa... jag funderar på klänningen där som jag visade dig.. de blir väll den, annars blir de en röd glansig tröja med byxor..... så jag funderar för fullt! längtar!! :) 1 månad kvar! :)))
Ha en underbar tid i England!
Kram

2007-11-01 @ 11:19:04
Postat av: Linda

Hej! nejdå, det har gått bra hitills, har inte behövt skämmas på flera veckor, hehe:) Hur var/är London??:)

2007-11-03 @ 07:21:19
URL: http://lindalaa.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback