Nu kan jag andas igen...

image48

Nu äntligen kan jag le igen! :D Nog för att det värker rätt så ordentligt i munnen efter all bedövning och allt plågande! Tandläkaren tvekade inte en sekund utan drog ut tanden i fråga! *aouch*
Första gången jag nånsin ställts inför nå sånt...
Och längst bak i munnen, det var en visdomstand tydligen som låg och tryckte på den onda tanden. Snacka om att vara en krävande tand... :oP

Men nu är den riktiga tandvärken borta! Och hur skönt är inte det? Jag säger bara, tandvärk är bland det sista jag vill uppleva igen...!
Sov resten av dagen igår, tandläkaren skickade hem mig, hade ju annars farit o jobba. Men han såg direkt att jag inte skulle klara det... och han hade faktiskt rätt! Tog en långsam promenad hem till mor o far och beslagtog soffan och där blev jag till "baki" 20.00....

Nee, trots min enorma tandläkarskräck så måste jag ju ändå säga... att det är skönt att tandläkare finns, för vad hade jag annars gjort?
Och alla andra, för den delen, som är mer eller mindre tvungna att uppsöka tandläkare för att få hjälp med sina problem, och/eller värk...?


Nu minsann har klockan passerat 7, börjar jobba kl 8. Slutar faktiskt "tidigt" idag, 17.00 närmare bestämt. Men när man ibland jobbar till efter 21 så är det faktiskt så man kan säga att 17 är tidigt. Och de dagar man då slutar före det... ja, det är jättetidigt! *ler*

Tänkte ju fara o "fightas" ikväll, karate-träning! Ska bli skönt o röra lite på sig, men jag vill nog vara noga med att undvika kontakt med kinden/ansiktet... Har haft smärta så det räcker! :o)

Nå men, ja... hasta la vista, amigos!


Kommentarer
Postat av: Heidi

Skönt att tandvärken är över!! :) De är så jobbigt med sånna....
Joo jag mår bra nu.. vilade hela gårdagen, så måste fortsätta plugga igen :) Väntar på att få läkartid.
kram

2007-10-04 @ 09:16:05
Postat av: Hanna

Hejsan, nu har jag uppdaterat!! :) skönt att din tandvärk är över, jag haaatar tandvärk och tandläkaren har inte varit dit på fyra år ha ha ha kanske borde gå innan jag får åka in akut ;) jo förresten var har du knäppt det där kortet med statyn?? vad fint det var!! Ha det bra, kram kram.

Postat av: Hanna

Hejsan!! Mest troligt får vi veta nästa vecka eller om två veckor om det blir en valp från den kullen... bara hoppas att det blir en tik så vi kan ta en :) annars får vi nog vänta ännu längre men den som väntar på något gott väntar alltid för länge ;) Vi ska till kalix nästa vecka, åker dit på fredag och hem på söndag, kanske borde hinna förbi er, är ni hemma då??? vore som skoj att ses... kram kram.

2007-10-04 @ 17:59:38
URL: http://hannis83.blogg.se
Postat av: Heidi

Terve terve!
Va jobbiga biverkningar du har fått av allt de där.. hoppas de går över snart.!
Jo, jag mår bara bra.. de var bara igår som man var lite seg... men idag har jag fortsatt plugga så man hinner ikapp igen. :)
Ja, får se om lördagen...
skulle vara roligt att komma se er dansa. MEn får se.. :).
Hali hali!!

2007-10-04 @ 20:31:36
Postat av: Lillmatte

Fin bild :p
Börjar känna av visdomständerna jag med... fan jag vill inte bli smart!
Jag har redan drait ut 7 tänder p.g.a tandställning så jag vet hur det känns att dra tänder, inte roligt det du. Bra att det gick fint iallafall :)

2007-10-04 @ 23:21:36
URL: http://lordpingu.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback