Think pink - as much as possible!

Så hade denna dag passerat, utan att jag egentligen ens har hunnit blinka. Men ok, visst har det varit segt lite då o då under dagen, men så är det väl every now and then ändå. Eller hur? Kan ju inte alltid sväva fram. *skratt*
Det var ganska mycket folk på jobbet idag så bara av det går tiden mycket fortare, eller det känns så i alla fall. :o) Tiden går ju... men beroende på vilket humör man är på, så avgör ju det hur det känns när tiden far förbi...

I övrigt har jag känt av tanden lite idag, men för att slippa oron över att få sån värk igen så FÖRSÖKER jag att inte tänka så mycket på det... men det vet vi ju alla att det man försöker låta bli att tänka på... ibland ändå dyker upp i hjärnan, vare sig vi vill det eller inte. Inget vi kan styra över alltid. Huvudsaken är att vi försöker se positivt på livet.
Har haft en del ups and downs, men vem har inte det? Lätt att man skulle kunna ägna hela livet åt att gräva ner sig i det ena o det andra, men varför? Jag menar, tänk så mycket annat livet har att erbjuda! Think pink! ;o)
Och kom ihåg det jag skrev om Shania Twains låt "Up!"....

Och lev gärna delvis efter mitt motto: Ett gott skratt förlänger livet... Då mår man mycket bättre! Och hur skönt är det inte att få riktigt ont i magmusklerna o käkarna efter ett rejält gapskratt? *hehe*

Amen!

image69


I bakgrunden hörs ljudet från filmen "American Pie"... Den é ju ba för go'! :-P Och så sjuk humor som jag har så é det inte konstigt att jag garvar åt den! *skratt*  Inte för att jag ens kommer orka se halva filmen, men som sagt, kan gärna ta mig ett skratt eller två innan John Blund hämtar mig!
Börjar ju faktiskt för f*n imorrn... OK, kanske inte sååååå tidigt, men 8 är väl nog tidigt en lördag morgon. *haha*

  Denna bild måste jag säga fascinerar mig... Lyckades ta den på ett litet ögonblick med mobilen... Och blommor... det är ju faktiskt nåt speciellt med blommor. :o)

  Skål! Vid riktig törst... vad är godare än ett rejält glas med kallt vatten och is?! Detta var mitt kylande intag i onsdags på restaurangen! Och gott var det!

  Ganska läckert... :oP


Nee, nu måste kroppen gå till sängs! Sov gott!

ZZZZZZZzzzzzzz.......

Kommentarer
Postat av: Malin

svar: njaa, igår blev det! idag blir det lugnt ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback