Time to "cross over"?

Ska jag tro och hoppas att gudarna är på min sida fr o m nu?! Får förlita mig på det, för efter gårdagens tandläkarbesök så verkar det som att den olidliga tandvärken ska vara över! *hoppas hoppas* Annars går jag över till min älskade hund, som för 2,5 år sen vandrade över Regnbågens Bro:

image57

Han var, för övrigt, en Shetland Sheepdog... (hade tyvärr ingen bild på datorn just nu).

Hur som helst, så drog tandläkaren ut ALLA nerver i tanden, och satte in nå grejs i rötterna som ska sitta i sex veckor, och värken ska alltså helt vara borta, med tanke på att det inte finns nå nerver kvar. MEN! Hur ont har jag inte sen alla bedövningar nu då? Är så öm fortfarande så jag knappt kan äta! Det blir en himla bantningskur detta! Jag menar, för hålet från tanden han drog ut, kan jag ju fortfarande inte stoppa i mig vad som helst, och eftersom jag har ont och är öm i övrigt, (med blåmärke utanpå kinden) så är man inte så sugen på att ens öppna munnen!
Men går det inte över snart, så jeklars:

 Jag é på hugget!


OK, ska ta och skriva nå glada tankar nu. :P Ikväll ska jag på dans! *tihi*  Bara "vanlig dansträning", men ändå! Det är ju dans, och jag kan säga att jag är taggad, med tanke på att det sket sig i helgen. Så jag ser fram emot att få snurra lite grann i buggens namn ikväll! Wee!

Tänkte också ta mig en promenad på en liten stund, så man får samla tankarna och känna lugnet för en gångs skull... Dagens fundering:

Imorgon är det tre veckor kvar till planet mot London lyfter och jag börjar verkligen känna att det ska bli jätteskönt att komma iväg. Det ska bli både spännande och lite "pirrigt" och givetvis jättekul! :) Har ju aldrig varit där, så visst kommer säkert resfebern snart åzzå... men jag håller den borta ett tag till.
Dock så måste jag - sakta men säkert - börja fundera på att skriva ner allt man liksom vill ha koll på när man kommer dit, vad man vill se osv, så man kan uppdatera kartan *skratt* och givetvis vad man INTE får glömma att ta med sig..
Men då tänkte jag så här: är jag för tidigt ute? Men svaret blir nog; nej! Då slipper man panikstressa dagarna innan! :D Och tänk hur mycket man ändå har för sig fram till dess, med jobb, med jakt osv...

Men nu, nu ska jag dränka mig.... i duschen.. 

image61

KEEP IT COOL!!!


P.S. Dagens inlägg hamnar nog också av samma anledning som föregående i kategorin: början om på nytt... ;o)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej hej!! åååh vad kul att åka till london dit vill jag oxå åka, vore så kul att få se en massa nytt, men kanske någon gång i framtiden man vet aldrig :) Jo vi åker till kalix på fredag stannar till söndag... så du jobbar hela helgen?? vi kanske dyker upp på ica om vi har vägarna förbi kalix, är så sällan är dit nu när man är i sangis man åker mest till happis, undra varför, ikea som lockar ;) ha det fint.. kram kram!!

Postat av: malin

svar: åh, okej! i helgen var jag hos mormor och så slappade jag lite. tittade på lite bra filmer och sådär :D vad gjorde du?

2007-10-09 @ 12:16:30
URL: http://xxmalin.blogg.se
Postat av: Malin

svar: usch, det lät ingen vidare alls du. tycker synd om dig! :/ imorgon ska jag till läkaren och efter det ska jag jobba och plugga. har stort prov på torsdag som jag gärna hade sluppit men men..

2007-10-09 @ 16:19:56
URL: http://xxmalin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback