*ytterligare ett aj aj*

Man skulle kunna tro, om man såg hur min kropp ser ut, att jag har blivit misshandlad. Men saken är ju den att det var en tuff träning igår på karaten! Skön träning, men nog känns det idag! *aouch* Går som en zombie nästan! *skratt* Helt "blåslagen", vi körde lite lätt sparring (fighting) och sen hundra tusen benövningar! :P Lite mör man är!

image50

Men tränar man så ska det också kännas! Nog för att det kanske inte behöver synas direkt! :P:P Det kan jag klara mig utan, men visst visst... :D
Som att tandvärkningsgrejen inte vore nog med smärta. *skratt* Nåja, jag kan ju le iaf... men sen vad det beror på är en annan femma...

image51

Men till saken hör... jag går inte runt fram o tebax frivilligt... :P



Idag är det fredag, vilket för många innebär sista dagen på veckan innan helgen! Och jag kan väl säga samma sak, jag! För jag é ledig i helgen! Härligt! Men jag slutar först 21.15, vilket é lite trist när jag sen é ledig. Hade gärna slutat lite tidigare. :o)
Nåja, får ju en rolig helg i alla fall; imorrn ska det grillas hos föräldrarna och sen är det dans! Som jag "tjötat" om tidigare, men jag säger det igen - fy sjutton va kul!!!
*längtar*
Men kan jag röra mig då sen träningen igår?
Kan garantera - att av nån anledning så kommer jag inte ens känna efter! *hihi*

Nee, work's calling... C ya!

Kommentarer
Postat av: kimJ

Fina bilder! Föresten vilken är din favorit hundras? Kram KimJ ♥

Postat av: Hanna

Nja vi måste ta en tik för mamma och pappa har en hanhund som inte går ihop med andra hanhundar ha ha ha så vore nog inte så lyckat med en hane för oss... men tikar är ju gulliga dom med :) Riktigt fina bilder du har, var knäpper du alla?? ;) ja vi kanske svänger förbi ica om vi är i kalix då, för det är den helgen vi kommer 12-13... vi syns, kram kram..

2007-10-05 @ 13:55:33
URL: http://hannis83.blogg.se
Postat av: Linda

Den här Johan Kitti du länkar till? Är de någon släkting till oss?

2007-10-05 @ 15:55:24
URL: http://lindalaa.webblogg.se
Postat av: heidi

heh :) joo, jag gillar att variera... men jag är rätt nöjd nu med "designen". :)

2007-10-05 @ 18:14:14
Postat av: Hanna

Hej hej!! Jobbar för fullt nu, börjar kl 11 och slutar 21 så hinner inte uppdatera bloggen så mycket men håll ut imorgon är jag ledig då lär jag uppdatera ;) Jo precis det spelar ju ingen roll om det är en hane eller tik bara man sköter om den väl och så :) Till veckan får vi säkert veta om vi får en valp... eller kanske nästa vecka men den som väntar på något gott väntar alltid för länge ;) ha det fint, kram kram...

2007-10-07 @ 10:36:14
URL: http://hannis83.blogg.se
Postat av: malin

snygg outfit du har här! :D

2007-10-08 @ 13:23:54
URL: http://xxmalin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback