Barnasinne och barnatankar!

Om exakt (på minuten, i skrivande stund) ska jag stämpla in på jobbet. :) Och slutar kl 19.30 ikväll... Tjohej va kul.. nja, hade gärna slutat lite tidigare så hade jag hunnit på karate-träningen... men men får ta det nästa torsdag istället. Och på tisdag hinner jag inte ens på dansen, för då jobbar jag till stängning... *nyft* Nåja, det får väl gå det också. Ska ju inte direkt på nån tävling! *skratt* INTE ÄN IAF! Men det kanske kommer... *mohahaha*

Var igår kväll och hälsade på Pärs systerson. Oj oj så söt o go' man kan vara! :) Vilken liten gullunge, han har nyss börjat på dagis! :) Jisses va tiden går fort. De hade jogging igår... så tänk dig en liten 1-åring (drygt) som ska springa runt i skogen....?? Han gick. *ler*

Barn, ja? Skulle vara härligt o säkert hur kul som helst (vet ju inte eftersom jag inte har några), i alla fall verkar det som så när jag umgås med småbarn. :) Förutom lille Simon (systersonen) så har jag även en liten Willy i närheten (kussans minsting). Han är endast fyra dagar yngre än Simon. :) Och också so go' så go'!
Då vill man ju bara hålla i dem och aldrig släppa taget. *ler* Men fördelen nu är ju att... *host* ... så fort de börjar gråta så ger man över dom till mamma igen! *skratt*

 Nu i ro... slumra in... i bädden så fin... som blomman på äng... i gungande säng...

Se så sött - Willy trött!

Det vore ju enkelt om man kunde beställa en liten bebis från ellos t ex. Har försökt men det gick inte. *ler* Fast å andra sidan, de flesta säger ju att man måste "känna hur det är och känns" att vara gravid, så... får väl utgå ifrån det då.

Har funderat nån gång lite då o då? Vill jag ha barn? Ja, det är klart jag vill! Nu? Näe, inte direkt. Är ju fortfarande som ett barn själv! *skratt* Nee, men så här är det, man kan inte vara vuxen om man inte kan vara barn, och det vill jag nog faktiskt hålla med om. Det kanske många andra också gör?
Men självklart vill jag ha barn, ett helt fotbollslag! OK, jag ger mig inte fullt så många. Nog för att jag har en stor släkt, men jag kan ju minska den lite iaf..*ler* För att förklara: farfar har 18 syskon!
Nee, det kommer när det kommer...

Så tills vidare stannar det vid drömmen!

 <= jag. Min Guddotter Emma är en jättegosig tjej... som tar på fullaste allvar när pappa (Ronnie) behöver hjälp. Så, hon springer över till grannen (en av mina farbröder) och säger att han måste komma och hjälpa pappa! "Jaha, med vadå?" Emma svarar: "Vakta oss!"

Barn är underbara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback