Första arb.dagen på länge..

Ok, det känns då som att det är första arb.dagen på länge, har gått 1-2 veckor sen sist, men när man jobbat ett par timmar så är det som att man aldrig riktigt varit borta.. *ler*

Är hemma på lunch nu, mumsade lite kycklingpytt... det får duga. Gott var det iaf. Kan ju inte äta älgstek varje dag...

image7 hur gott det än är... *tihi*

Börjar iaf känna mig kryare nu, är på bättringsvägen om inte annat. :) Så det är med andra ord hopp om livet. *skratt*
Och ikväll är det bugg o swing som gäller! Då åker dansskorna o kläderna på! *wee* Ska bli skönt o svänga på allt som svängas kan.. Haha!!!!

Som igår, när en viss Pär, skrämde livet ur mig när jag testade ett löpband... *phew, nog vet jag att jag lever iaf!!*

Nee, nu tickar klockan att det är dags att bege sig mot arbetet...!


Hej å hå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback