*gäsp*

HOWDY HO!!

Eller vad man nu ska säga... men det känns lite så... det är morgon, ledig, men har ändå tusen saker o göra. *skratt*  Imorrn ska jag dock tebax till jobbet igen. Andra arb. dagen på två veckor. Först hade jag semester för älgjakten, o så blir man sjuk en vecka.. Men men... nu é jag så här pigg:



Helgen då?

Mmm, verkligen kul mé allt regn regn o åter regn... få se va har jag gjort? suttit inne o vräkt i mig snacks... *mums* Får börja mitt  "sunda liv" nu i veckan, o skippa sånt här som jag håller i handen åzzå:

image6 Men gott var det! Detta är från Lulekalaset...

Detta är på planeringen idag:

* Tvätta högen med kläder
* Dammsuga högarna med damm
* Tvätta mig själv
* Fixa middag till kl 15.30

Men men... det går nog bra... *hoppet lever* Hihi... :P Det är väl lika bra o sätta igång mé punkt ett... så vi hörs o ses!

HA DE BRA !! Malin


Kommentarer
Postat av: Tessah

Godkväller! :)
Var in på jobbet dit och handlade idag tänkte du kanske jobbade också men ickes såg jag ju nu :P då var jag inte blind iaf.
Fika snart? ha de!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback