Haaaa-yaaaa!!!

Så hade man varit på 1,5 timmes karate-träning igår... Jeklars va skönt! Nu blir det allvar med det igen.. eller ja, jag kan ju inte träna de dagar jag jobbar länge.... så det kanske dröjer 1-2 veckor mellan varje träningspass, men det smällen får jag väl ta... Dansa gör jag ju mitt emellan åzzå, så då é det väl lugnt.. :) Kan inte bli soffpotatis på heltid... känns ju skönt iaf. *skratt*

 här var jag redo för en utekväll... på dans! :P

Sista arb.dagen för den här veckan är det idag... jobbar dock kväll... *suck* Hade gärna slutat mycket tidigare idag, när det är ÄLGJAKT imorrn igen.. :) Och man liksom ska upp kl 4, hinna ställa allt i ordning ikväll innan man somnar, och kolla att man har allt på plats... då é det inte kul o sluta sent... men men, inget o göra åt, bara bita i det sura äpplet.... *hmpf*
Det ska bli skönt att komma ut i skogen igen!! Fick ju avstå förra helgen, pga sjukdom o annars arbete. Så nu tar jag nya tag, täntke se om jag lyckas se en älg på lämpligt skjutavstånd (MYCKET VIKTIGT!) och sen trycka av... Mat!!!! *mums* Har käkat mycket älgkött (älgfärs, älgbiff, älgskav m.m.) senaste tiden... *skratt* Men fy sjutton va gott!!!

image14

En morgon på pass... förstå vilken härlig känsla att bara sitta i skogen, helt tyst o stilla... och så kommer det upp en älg... eller bara ett förbipasserande rådjur.... (det har jag sett på nära nära håll.. Bambi. )

Nee, nu måste jag ägna mig åt att packa färdigt "resväskan" för (H)ÄLGEN så jag sparar tid ikväll...

Hej svejs //    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback