Jakten har börjat!!!


Oki, då fick det bli ett nytt försök här... *ler* Hur nu det skulle lyckas när inte det förra gjorde det.. Haha... Såg att det snart är ett år sen jag sist skrev, men visst visst... Bättre sent än aldrig kanske. Haha... Får väl skylla på Tessah.. *blink* hihi

Denna vecka har jag bara varit hemma, sjuk sjuk sjuk... jättekul! inte för fem öre! Boring boring! Men nu börjar jag väl komma tillbaka iaf...

Men förra veckan... då började JAKTEN och jag har nu avverkat min allra första älgjakt.. :) Jisses säger jag bara... Jättekul! Men av nån anledning vill inte älgarna stanna inom skotthåll för mig... de antingen springer förbi (med hundar efter sig) eller så står de stilla... på för långt håll... *morr*  Men vänta bara... *skratt*

image4

Jaktlyckan kommer... om inte förr.. så senare... hoppas...
Nåja, Pär fick jaktlycka första dagen... Får väl glädjas med honom istället. *ler*

Ska gå till kylskåpet o se om jag kan mätta magen mé nåt.. Hörs! :)

Pang o hej  // Malin

Kommentarer
Postat av: Tessah

YEY!!!! bra jobbat tjejen, se till blogga nu minst en gång i veckan :)

Postat av: Fegon

Jag får iallafall lov att tacka för uppmärksamheten även fast den uteblivit i nära 365 dagar. Det är ju iallafall bättre än aldrig:)

2007-09-14 @ 17:56:29
URL: http://fegon.blogg.se
Postat av: Jenny

Åhhh vad roligt att du börjat blogga igen...har lösen på min blogg nu.. maila mig på : [email protected] så får du inlogg och lösen om du vill..Kommer vara en trogen läsare så se till att dela med dig mycket av ditt liv. KRAM

2007-09-16 @ 22:15:05
URL: http://loverose.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback