Klockan tickar... oavbrutet.

*gäsp* Slutade kl 21.15 igår kväll, börjat kl 7 i morse... Jisses sicken omställning magen får göra, lunch igår vid 16-tiden och idag har jag slutat kl 16... Oj oj... Men, ja... imorrn är jag ledig och då blir det städa av! Tänkte försöka hinna med att dammsuga, skura, dammtorka ... ja, listan kan ju göras lång.. *skratt*

 Låser dörren, så kan ingen störa mig... *ler*

P.S Visst é denna bild ganska fin?

Har i alla fall konstaterat en sak, igår var det exakt tre månader kvar till julafton... vilket bara kan betyda, antingen två saker... tiden går väldigt väldigt fort... eller så börjar jag bli till åren! Men det där sista talar vi tyst om! *schh* Tihi!!!

Näe, klockan tickar... oavbrutet!!


Ikväll ska i alla fall allting släppas, för då blir det åka av - då ska det dansas för hela slanten! Shaka på arslet! :P

Nu ska jag bara ta det lugnt ett tag, lyssna på soft musik och sakta men säkert dra på outfiten... :P

Tjo-hej!!

Kommentarer
Postat av: Mattias

Härliga arbetstider! Du slutar ju 45 minuter tidigare än vad jag gör :p
Jag vet hur det är att vara gammal, jag är ju själv en gammal gubbe!
Men det finns så många mer saker man kan göra och njuta av när man är gammal ;)
Ta ett glas vin framför elden, skjuta älg, sitta i solnedgången på den bohuslänska graniten...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback