London by night

Då var helgen avklarad. *tjohej* Och ledig får man vara imorrn. Skönt. Nog för att det mest blir tvätt tvätt tvätt. :) Fortsättning från veckan som varit. *skratt* Men nog vet jag det blir ordning och reda - färdigt till freda'! Haha!

Fråga: Hur kommer det sig att det oftast blir fråga om vad som måste göras i städväg när tjejer är lediga? Och när killarna är lediga så är det oftast fråga om vad de ska hitta på och/eller var de ska fara? *bara undra* :o)


Som rubriken lyder.... London by night. That's what I'm gonna find out... when halloween arrives! Det ska bli häftigt o se. Har aldrig varit till England, inte nån annanstans heller för den delen, bara Norge och Finland. Ja, och Gran Canaria en gång för snart sju år sen! Detta ska bli så härligt, bara jag o Pär! Skönt o komma bort några dar och bara vara... prata engelska och shoppa... *skratt* Och givetvis ett besök på en och annan pub! *tihi* Men det kan vi ju tala tyst om... *blink* Men skoj ska det bli! Lovar o berätta allt sen... ok, kanske inte allt... kanske inte ens hälften... men ett litet smakprov iaf... kanske... *hehe*

image33
Lite rött var det här... det har jag inte tänkt på där...
Men det var då.... nu är det så mörkt så...

image34
En dag i Jokkfall... jag och min kära!


Det var nog allt för idag... men nu mina vänner får ni ta och börja skriva! :D

See ya later alligator!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hejsan, nope ska till gynekologen imorgon, så håll tummarna för mig, berättar mer sen hur det gick. Ha det fint. kram kram.

Postat av: Linda

London, vill också!

2007-10-01 @ 09:09:58
URL: http://lindalaa.webblogg.se
Postat av: Heidi

Låter mycket trevligt med London! :) Ni får ha en jätte trevlig resa!! Med en o annan pub besök :)

2007-10-01 @ 19:03:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback