Tidig morgon... en klocka mindre...

Det blev en aning tidigt idag, men det har sina orsaker... glömde mobilen hos mor o far, vilket innebär att jag (vi) hade en väckarklocka mindre på morgonen. I vanliga fall har vi två mobiler och en vanlig väckarklocka. Men då eftersom Pär far iväg före mig på morgonen, så ville jag idag försäkra mig om att inte sova för länge så jag klev upp när han for...
Han har ju det då bra på så sätt att jag fungerar som en fjärde väckarklocka... men vem ska väcka mig när klockorna är slut?

 
image29

Hur som helst... har i alla fall varit ganska aktiv på morgonen...*funderar* Om jag säger magdans, vad säger du då? Har fått nå dille om att återuppta alla höftrörelse-danser nuförtiden. *skratt* Så musiken har varit igång ordentligt och magen har fått arbeta! Ordentligt!

Har ju alltid velat bli dansare, och även fast jag då inte lade ner 110% för att nu bli dansare "på riktigt" så skadar det ju inte att dansa så det ryker på fritiden! Det gör bara gott! Bra träning, härliga moves, grymma låtar osv... Vad kan bli bättre?

Är inte ledig idag så det blir inte mycket vad gäller dans o annan träning, jobbar till kl 17... sen ska det bli gott med kinamat! *mums* Sen é det bara o träna bort det.. *ler* Men helgen består varken av jakt eller träning, för det är bara jobb jobb jobb...

Man kan lugnt säga att jag kan konstatera att jag har börjat ett nytt liv... för galen har jag väl aldrig varit? Eller? *SKRATT*

image32

Simma lugnt... tänk på att i de lugnaste vatten, simmar de fulaste fiskarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback