Long time no seen!

Det var som sjutton...

Återigen ett långt uppehåll. Det är som typiskt mig, det blir som perioder. Det är nog lite av mig i övrigt ändå, en "periodare"... haha...

 Och jul har det varit, TOMTE som man var... iaf på jobbet. Hihi...

Av nån anledning tyckte den riktiga Tomten att jag hade varit snäll, för ett o annat paket fick jag i alla fall.

Men en sak ska jag passa på att klaga på!! Snön!! VIlken förbannad månad december var när det bara var regn o rusk - inget snöfall som hetter duga! I alla fall inte som stannade kvar.. *typiskt* Och nyår... samma visa...
Det är som först nu som det verkligen ser ut som att det är vinter!
Lagom till Alla Hjärtans Dag kanske... ;o)
Men kallt é det idag, när jag gick ut på morgonen stod graderna på 19 minus.... *brr*

Hur har ER jul varit då?


 Skönt i denna kyla att värma sig med en god Chai Latte!!! *mums* Bland det bästa jag vet!! Och det är värt varenda öre. Bara doften från den gör att man vill tömma den på en gång,... men den måste hinna njutas... ;o)

Annars har dagen bestått av ledighet, flaxande o farande till o från stan; gym, affär o det ena med det tredje.. men men... bäst o passa på för imorrn är det ju jobb igen... *suck* :o)

Nu ska jag iväg o fixa med nå blommor.. Hasta la vista!

HÖrs kanske lite mera snart än om ett tag nu... *den som lever får se*


Hey hey!!

Kommentarer
Postat av: malin

nämen välkommen tillbaka. hoppas du har haft det bra! här är detbara fint förutom att min dator inte fungerar längre då..

kram

Postat av: malin

Svar: det är så sant! mjo, skolan blir aningen lidande nu också när datajä*eln inte fungerar! men det ska la ordna sig någon gång..

2008-02-04 @ 14:14:28
URL: http://xxmalin.blogg.se
Postat av: Linda

Ja det var det "litet" uppehåll du hade där!

2008-02-04 @ 15:13:09
URL: http://lindalaa.webblogg.se
Postat av: Hanna

Ja nu äntligen verkar det gå vägen för oss och vi har även fått vara på ultraljud och se den lilla där på skärmen det var så härligt så det är beräknat till 21 juli det ska bli riktigt mysigt vi bara hoppas att allt går bra nu. Jag har undrat vart du har hållt hus när du inte varit inne och skrivit något på ett bra tag men nu får du lov att uppdatera ofta så man vet vad du har för dig ;) Jo vovven mår jätte bra, hon växer för fullt och är så mysig och gosig, tror hon har blivit rumsren är länge sedan hon kissade inne nu men man vet ju aldrig när man minst anar det kanske hon gör nåt inomhus igen ;) ja vi får hoppas att det håller i sig, hur är det annars då?? allt bra?? kram kram.

2008-02-04 @ 16:02:02
URL: http://hannis83.blogg.se
Postat av: Jenny

åhh vad roligt att se att du är tillbaka här igen.. ;-) Hoppas att de inte blir ett lika långt uppehåll nå mera.. är roligt att läsa vad som händer i ditt liv. Hoppas allt är bra.. kram Jenny

2008-02-07 @ 19:17:20
Postat av: heidi

hallå där! caffe latten såg verkligen god ut! :)) Jo allt e väl här nu.. saker o ting kommer o går.!
Vi måste ses snart.. gymma eller nå. kram

2008-02-07 @ 22:34:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback