Tankar, skoter, melodifestival...

Ännu en vecka som passerat!

Funderade här tidigare ikväll - börjar man bli "gammal"? Eller vad innebär det att vara "gammal"? Jag menar, tänk när man sitter där, med sin rullator (om man inte som mig, har tänkt vara stål-/krutgumma) och aldrig kommer ihåg saker. :o) MEn det kanske i och för sig är charmigt. På sitt sätt.
Man vet ju hur gulliga många gamla (FÖRLÅT - äldre) är. *ler*

Hur kom mina tankar in på detta då? Ja, men se på den översta raden ^... tiden rusar ju bara! Och va har man hunnit med? Ja, inte ens hälften av vad som egentligen är på tapeten. *skratt* Men det är väl det som är livet, antar jag. Delar av livet i alla fall.

image112

Få se hur bra man i framtiden (dvs långt mycket längre fram) är på att använda tangentbord o dator. *skratt* Fast i takt med att tekniken går framåt kanske vi har nå ännu mer avancerade grejer... :o)


Den lediga helgen är nu över, fort har den gått. Och jag som slutade tidigt i fredags, så liiite längre har ju min helg varit. *ler* Det blev en shopping-runda till Lule igår, och idag har det varit en hel del skoterkörning! Wohoo! VIlken jeklars underbar känsla!!!


MEN FÖR ATT FÖRSÖKA FÖRSTÅ GÅRDAGENS DELFINAL I MELODIFESTIVALEN!!!

Jag kan inte fatta att resultatet blev som det blev... OK, min åsikt:

E-Type och Velvet hade mer än gärna fått gå till final.
Amy Diamond till andra chansen. Men jag é ändå nöjd med att hon fick en finalplats. Hon hade ett väldigt bra framträdande och en låt som är helt ok.
Men E-Type är ju för alltid min favorit! ;o)

image113


Nee, dags för lite TV nu. Och om 45 minuter är det I en annan del av Köping. Det gillar jag att se. Linda Hammar är för härlig. *ler*

Sköt om er. See ya later, alligator! :o)

Kommentarer
Postat av: Emil

Härlig läsning tjejen!
Åkte igenom Köping i fredas faktiskt!

Coolt å höra att nån del av landet har snö på marken iaf!

//08an

2008-02-10 @ 20:10:27
Postat av: Jenny

Hej hej.. jo det är rätt så bra förrutom att alla i familjen är förkylda. Kom hem från kalix i dag har varit och fixat lite med bilen.. men var inte i form att hälsa på någon och smitta ner någon.. nästa gång kanske jag har tid att titta förbi.. ;-)
kram

2008-02-10 @ 20:23:05
Postat av: heidi

ja, hörde bara e-types låt o den verkade bra, så lite förvånad att den inte gick vidare.... men men.

jo, en runda till kemi låter rätt bra :)

2008-02-11 @ 11:45:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback