Chokladtårta och minusgrader!

Det var visst en vecka sen sist...

... men nu slänger jag in ett inlägg iaf. :o)

* * *



Så här såg jag ut samma dag som jag skrev sist... då det var middagsdags på hotellet. *mums* Åt en god italiensk buffé, men det blev en chokladtårta till efterrätt (som det annars alltid blir) - det blev glass istället.

Jag som äääälskar chokladtårta. Måste äta det nästa gång... när nu det inträffar. *ler*

Baka själv? Nja, det vette fasiken.. :P
Men det skulle inte skada, va kan va godare än en riktigt mustig och god varm chokladtårta med mycket grädde och hallonsås (till min bit iaf *ler*) nu när minusgraderna ger sig till känna!!!! *drömmer*

* * *

Nu har jag alltså märkt att vintern börjar smyga sig fram, om än inte snön men minusgraderna har jag då märkt av mer än en gång på morgonarna när man ska iväg med bilen... Får nog palla in med kupé- och motorvärmaren nu. *brr* Det é ju fasiken kallt!



Inte bara jag som fryser...

Men nog é hösten fin, alltid.... :o)

* * *

Nee, nu ska jag börja klä mig ordentligt och ta en promenad in till "stora stan" (*host*)... en liten höst-regn-typ-av promenad. *ler*

Seeeees ! :o)


Ta't lugnt och gör inget jag inte skulle ha gjort! :P
Men gör gärna en chokladtårta och skicka till mig!!!


Kommentarer
Postat av: Linda

Gör du en och skicka till mig istället!

Postat av: Maria

jajjemensan! Jobbar i helgen.. på torsdag börjar min 9-dagar-i-sträck period igen!-.. suck!

2008-10-14 @ 15:23:31
URL: http://mbjornfot.blogg.se/
Postat av: Tessah

skratt ja när nu det ska inträffa ! ha ha ...



=))



JA DE MÅSTE VI! SES alltså!



KRAM :P

2008-10-14 @ 15:46:41
URL: http://tessah.blogg.se/
Postat av: Jenny

Tackar.. jo, haha det måste man ibland..men man får inte låta det gå för länge bara.. som jag hade gjort denna gång. Var verkligen på tiden nu, men jag trivs med den nya frisyren nu.. du var ju fin i håret med... chokladtårta jooo de är gott, men inte speciellt nyttigt.. ;-) Men inget du behöver tänka på.. kram kram

2008-10-14 @ 18:51:41
URL: http://loverose.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback