En liten uppdatering :)

Nå, efter vissa påtryckningar (tessah.blogg.se -> känn dig träffad! *ler*), får man väl se till och plinka ner några rader här. *skratt* Det ska väl egentligen inte vara så svårt... :oP

* * *

Händer på min sida av världen då?
Inte mycket direkt, eller snarare allt o ingenting!

Skolböckerna i högsta hugg samtidigt som tvättmaskinen rullar på för fulla muggar! Faktiskt inne på typ 4:e maskinen - så inte kan man ju säga att jag ligger på latsidan idag, inte! :D

'aight?

Annars är det inte så mycket på tapeten, tränar så ofta tid finns och försöker mig på en massa matlagning!

UNDRAR VEM SOM HAR SLAGIT MIG I HUVUDET??? *hahahhahha*

* * *



En eftermiddag för någon vecka sedan... en jättebåge (dubbla dessutom)...



Helt otroligt.. men här hade den börjat "blekna"...

* * *

Men anyway... vintern är snart här - motorvärmaren på full effekt!

VILL HA SNÖ!!! NU!!! :o)

* * *

Nee, måste kila till tvätten! Ses!


Kommentarer
Postat av: Maria

Nå jag är ledig idag och imorgon, sen är det dax igen för 9 dager i sträck! Tungt värre.. :P Det tar rejält på kroppen. Psykiskt går det bra men inte fysiskt med tanke på att jag lyfter så mycket som jag gör och tunga saker dessutom och man hinner liksom aldrig "läka".. nåja.. man måste ju så :P

Postat av: heidi

Nå här händer nada...... ska väll iväg o handla lite grejer så att magnus får sin sommarkaka som han har tjatat om :) Sen diska...en mycket händelserik dag :)

Hur går me pplugget?

2008-10-30 @ 10:44:48
Postat av: Anonym

NU har det kommit massor med snö,men din blogg förblir ,,,,tom?! :O) uppdata tack!

2008-12-13 @ 13:22:03
Postat av: Hanna

2009-01-16 @ 11:25:14
Postat av: Hanna

Hej gumman, ja nu mår jag mycket bättre, det går framåt hela tiden :) Ja det vore kul att ses något snart, vi kanske hinner med det nästa gång vi är i sangis, vore skoj... ha det fint, kram kram.

2009-01-16 @ 11:26:25
URL: http://hannis83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback