Fredag hela veckan?!?!

Kan inte låta bli att undra: é det fredag hela veckan?

Ett svar kan vara: ja, det programmet börjar ikväll kl 21.30 på TV4.

Ett annat är: nej, naturligtvis inte! Vi har ju också dagar som måndag, tisdag o s v... men det känns som att det är fredag hela veckan, inte för att man är ledig och så varje dag... utan snarare för att den återkommer hela tiden, vilket känns som varje dag... Hinner inte mer än fundera så vips! är det fredag igen!

Alltså.. det måste vara fredag hela veckan.

För övrigt ska jag inte se det ikväll på TV... ska nämligen ut och äta. *blink*

* * *



Fråga inget - du får ändå inga svar! *hehe*

Så kanske jag ser ut när jag é 80 år... :o) Man vet aldrig, och kanske en och annan åldersrynka ;o)

Funderade faktiskt häromdagen, måntro hur man blir när man själv blir gammal; svamlig? Tokig? Gullig och go'? Eller kanske rent av får en åldersnoja och blir extra fåfäng? *skratt*

Phew! Man ska inte tänka så långt fram i tiden... det krävs ju faktiskt hårt arbete för att ta sig dit! Det gäller att inte ligga på latsidan hela tiden. :o)

*bokat spinning idag = duktig* :oP

* * *

Nee, nu måste jag springa ner i tvättstugan... * HE SÄG BA SVOOSCH*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback