Nu lägger jag in speed-växeln!

Eftersom jag har planer på att bli klar med undersköterskeutbildningen till sommaren så lägger jag fr o m nu in en högre växel. :o) En kurs är nu i stort sett avklarad och nu börjar fortsättningen på allvaret. Det är dags att lägga in ett högre tempo för att hinna med alla kurser som jag har tänkt.

Det är bara att stålsätta sig, ha självdisciplin och inte ge sig. :o)

Har inga lektioner idag, men steg ändå upp 6.30 och satte mig faktiskt med böckerna i högsta hugg. Och nu tagit en paus med lite frukost. :o)



Kanske inte riktigt äter potatis till frukost, men denna är väl det mest romantiska man kan äta till middag? *ler*

* * *

Idag blir det inte mycket mer gjort än att plugga och fara o träna en sväng. Ja, ok, kanske lite städning hinns med.
Kan bara konstatera, nog är det tur man klev upp i tid... *phew*

Listan blev lång iaf... :P

* * *

Ska jag vara ärlig hade jag faktiskt tänkt baka idag, nånting med choklaaaad i så klart... men av schemat för dagen att döma, så blir det nog inget sånt... får bli till helgen eller nåt istället. *snyft*

Jag vill ha min choklad!!!!

Vadå BEROENDE? :P

Kommentarer
Postat av: Heidi

tjaba! :) Lugnt här.. kom nyss hem, ska kanske städa lite här... wazz up me dig? :)

2008-10-16 @ 14:23:00
Postat av: Tessah

He he :P

chokladberoende ...men NåGOT!



Är de skojj plugga då ?

Postat av: Maria

Nja, bra och bra.. kanske inte! Jag går stängning på lördag så hela den helgen är ju typ åt skogen. Bara att gå och lägga sig för att sen stiga upp och jobba igen :P

2008-10-16 @ 18:31:27
URL: http://mbjornfot.blogg.se/
Postat av: mia

halloj...



jasså så du kikade in, va trevligt...=)

va kul o läsa din blogg..

hade bra..

2008-10-17 @ 10:46:47
URL: http://miazz.blogg.se/
Postat av: Anonym

2008-10-17 @ 16:22:33
Postat av: Nils

Undersköterska.. där ser man. Det är rätt det behövs folk som tar hand om oss gamlingar och sjuka ungdomar. :)

2008-10-17 @ 16:24:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback