Ska vi ta en snabbis? Gärna till London!

... jo, idag blir det en snabbis, ska åka iväg mot storstan (Luleå).
Dags att säga hej till farbror doktorn! :) Sådär lagomt roligt, typ...
... som det alltid brukar va... *yikes*

* * *
Men snabbisen kan lika gärna gå till... LONDON!

Satt och dagdrömde om än det ena än det andra.
Tänkte tillbaka på London-resan från förra året. Den 30:e har det gått ett år sen vi for dit. Helt sjukt hur fort tiden går! *ler* Börjar man bli gammal eller va é det? *hehe*

Har dock kommit fram till att jag verkligen gillar London, och skulle mer än gärna vilja åka tillbaka dit! Känner mig nästan som hemma där, trots att jag bara varit där knappt en vecka, staden gav mig väl ett så starkt och positivt intryck. :o) Vilket i sin tur gav mersmak.



Känslan när jag går efter dessa "höstvägar", kopplas automatiskt till London, eftersom det var otroligt vackert höstväder och för att inte tala om varmt! :o)

Underbart!

Vem vet, flyget kanske går snart igen... *skratt* (i MIN värld om int' annat)

* * *

För att komma tillbaka till gårdagens inlägg om chokladtårta... i London åt vi en underbart god chokladtårta! Eller rättare sagt, ett par stycken... *hehe* Mums!

Det är såna saker man ska prova lite överallt... *skratt* Matkultur när den é som bäst...


Kommentarer
Postat av: Tessah

njaaa..jag gillade inte riktigt torson. =)

Däremot ska jag börja typ step på sportcity framöver =)



just nu står träningen still igen..inga pengar ...

kram :)

Postat av: Maria

Minst sagt. Det suger. Jag tror inte att man pallar i flera månader att jobba så..

2008-10-15 @ 11:00:07
URL: http://mbjornfot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback