Buktaleri i all ära!

Klockan har passerat 9.00.

Har hunnit vara o gå en sväng runt byn, men tog en liten genväg. Det regnar ju nå så förb*nnat! *morr* Men jag klarade mig undan värsta skuren, precis när jag kom in så började det verkligen ösa! :o) *tur*

* * *
Buktaleri i all ära!

Igår var den "nygamla" invigningen av Kalix Galleria, med besök av Zillah & Totte. Alltså det är sjukt hur bra hon är på att buktala! När man ser det, så tror man att Totte är verklig och att det liksom är han som pratar!

Hur grymt som helst!!! *imponerad*

Och en del förb*nnat sköna skratt bjöd de på!

Totte é underbar! ;o)

* * *



Kanske skulle kolla om min Nalle egentligen kan prata... ;o)

* * *

Nä, det blir nog inte mer än så idag, ska sortera lite papper, och sen är det dags för att bege sig mot tjänstgöring. :o)

Au revoir!

Kommentarer
Postat av: Tessah

Jag missade ju dom på gallerian i går!



Hde föräldramöte, suck annars hade jag åkt in me Nathanael så han hade fått se =)



Postat av: heidi

ja, vissa buktalare är riktigt duktiga :)

Har du sett den där "achmed, dead terrorist" ? SÅ kul!! :)

Jo, fjällvärlden är skön :)

2008-09-30 @ 19:34:52
Postat av: Jenny W

Brukar tyvärr vara så att man har fullt upp ibland.. kanske nästa ång du är förbi till luleå?? Just nu är de massa skoluppgifter samt praktik som gäller för mig.. ska bli kul. Kram

2008-10-01 @ 22:58:07
URL: http://loverose.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback