*en snabbis* blink *

Idag tar vi en "snabbis".

* * *

Klockan är inte mer än 7.20 denna onsdag morgon, men jag har varit uppe sen kl 5. *gäsp* Eller nja, känner mig rätt så pigg ändå, har varit ett x antal svängar ner i tvättstugan redan. *ler* Sen ska jag gå igenom lite grejs här hemma och sedan en sväng till "stan". :o) Måste på "skolan" en sväng.

* * *

Idag blir det för övrigt lite träning, tänkte mig på Bodypump idag. *skön träning* I måndags blev det aerobics och torso, så jag får väl variera mig lite grann i alla fall. *skratt*



Sån här träning är inget för mig direkt... *ler* Det överger jag åt proffsen... :oP

* * *



Victoria och jag. På vår mysiga "mini-semester" i somras.

Kom på mig själv med att sitta och dagdrömma. :o) (Man måste drömma bort sig i vardagen lite då och då.) Det var så härligt o tälta i somras. Varmt och skönt. På dagarna åtminstone. Natten var väl lite kylig. Det har ju inte precis varit världens bästa sommar... om man säger så.

  

Riktigt mysigt var det.
Det får vi göra om! :o)

Kan slänga in mer sommarbilder senare, allt eftersom vintermörkret närmar sig och man behöver en ljusglimt. ;o)

* * *

Nee, nu tebax till den tvättande stugan!

Hej hej!


Kommentarer
Postat av: Tessah

Tjo bruden glömt skratt men slut pengar på mobben.

Allt gött? Ja de va skojj se dej på torson! ...är du ofta dit eller ?

Går skolan bra ?

ses nån dag ?



ha de! kramen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback