Jisses så tjött...

 
En tidig vårdag 2008.
Det var samma dag som islossningen pågick som bäst. :o) Riktigt läckert.
Var bara tvungen o lägga upp en bild. ;o)

och en till:



Ganska coolt me kyrkan, va? :o)

* * *
Jaha ja, här sitter jag o gör ingenting egentligen. Har sovit en stund sen jag kom hem, fråga mig inte varför, men jag la mig på soffan efter middagen och pang så var jag borta! Men det var rätt skönt. :o)

Hade lust o ta en promenad, men jag känner att jag fegar ur lite idag, har gått så mycket på dan, så jag klarar mig nog. Kanske sätter igång o städar istället! Det är ju faktiskt också motion och ett bra sätt att träna o förbränna! HAHA!

Man kan inte alltid springa på gym o liknande... *skratt* (Inte ens jag tror på det där!)

* * *



Kom på mig med att drömma mig tillbaka till sommaren.. då man åt mycket fisk! Direkt från kroken. :o) Vissa utvalda fick dock en sista KYSS innan middagsmaten var ett faktum... *hihi*

Men visst é den vacker? (FISKEN alltså... )

* * *

Tänkte bara säga en sista sak innan jag slutar...

FAN VA BRA JAG MÅR... trots allt! :oD

Kommentarer
Postat av: Emil

Nä inte åkt ännu =)

Postat av: Anna

Jamen du bruden..ja har ju dig länkad;)

Japp här flyter allt på och känns som ja äntligen börja bli 'riktigt' frisk nu från alla halsinfektioner:)

2008-09-16 @ 20:31:05
URL: http://draggel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback