Veckans slut, höstens början.



Så här på slutet av veckan ville solen i alla fall titta fram.

* * *



Veckan lider mot sitt slut, men hösten har precis börjat.
I grund och botten tror jag (trodde) att jag är en vår-människa snarare än en höst-människa, men efter helgens väldigt vackra väder och naturen visat sig från sin allra vackraste färg-skala så måste jag säga att jag föredrar både och! :o)

Kan inte motstå den här tiden när nu träden blir gula. :o) Men sen när då löven fallit och mörkret består i princip dygnet runt, då gillar jag det inte längre. I alla fall inte så länge snön lyser med sin frånvaro. *ler*

* * *

Helgen har för övrigt varit lugn, tog en cykeltur på 1,5 mil igår kväll, det var rätt skönt. :o) Men jag kände mot slutet att bastun skulle bli mer än välkommen! *ler*



* * *

Nee, nu ska jag slänga mig i mina studerar-böcker. *ler*

Sen é det middag för hela slanten.

Adiós amigos!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hejsan... åhh nu har det hunnit komma upp ett par inlägg här.. :-) Fina bilder! Själv tycker jag att de flesta dagarna spenderas i skolan just nu.. eller med näsan i en massa böcker.. har ingen trip till Kalix inplanerad för tillfället..ska du till luleå något?? de är bara att höra av dig i såna fall.. har samma nummer som förr i tiden.. hehe kram kram

2008-09-23 @ 00:06:21
Postat av: Heidi

De var fina bilder!! :) Jag har oxå fiksat några.. är smått stolt över dom hehe :)



Hur går med pluggandet?

kram

2008-09-24 @ 20:13:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback