Mental träning!

Efter många om och men har jag nu beslutat för att lägga in lite mental träning i mitt liv. Får se hur det går. Går an som en "galning" annars med det fysiska, men hinner inte riktigt med att se det som kanske är viktigare, den mentala delen.
Hur jag då ska gå till väga har jag inte funderat på än. :P

Men, till att börja med idag, när jag steg upp, så satte jag mig på sängen och blundade, drog ett djupt andetag, släppte alla tankar som seglade runt i huvudet, höll på typ ett par minuter, varpå jag öppnade ögonen och kände mig lite smått "uppstigen från de döda"... Kanske skulle prova detta ett tag, och se OM man skulle kunna påverka sig själv.. på ett sätt som kan verka lite hokus-pokus-aktigt. :P



Denna bild är dock snart året gammalt, men det visar nog det jag syftar på; en lite halvdäckad tös med mindre klös... vilket då jag tänkte ändra på fr o m NU! :P

* * *

IGÅR
Träning på gym, körde mest löpning på löpbandet, bara för att mestadels röra lite extra på mig. Körde igenom lite allmänt kroppen med vikterna. Gick hyfsat - men väldigt seg var jag. Fast väl hemma igen så fick jag upp den där "bra-iga" må-bra-känslan. :o)

* * *

IDAG

Tvätt tvätt tvätt!
Vet inte hur många tvättmaskiner det blir idag, men med en början kl 6 och ska hålla på framåt 10.30, så hinner man en del... *suck*

* * *

HELGEN

Med förhoppningar om en ordentlig åktur med "bästa vännen":



Bara hoppas att vädergudarna o övriga "däruppe" är på min sida...

* * *

Nee, då var det bara att rusa vidare...  men en liten uppdatering blev det allt. :P *stolt* haha


Kommentarer
Postat av: Heidi

skulle inte skada med lite mental träning för mig heller :)

Har oxå haft tvätt idag... blää. Alltid lika "roligt".

2009-01-23 @ 11:02:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback