*morgonmys med morgonrock*

Morgonstund har guld i mun!

Ah, idag är det faktiskt så. För det känns som att jag helst inte gör någonting alls idag. :P OK, har en hel del skola att göra, vilket jag också gör. :) men att sitta framför datorn, med morgonrock och grävlingstofflor är helmysigt! Och har så gjort ett par timmar nu. *skratt*

* * *



Är det inte helt underbart att snön äntligen börjat komma tillbaka? Och få uppleva naturen på skotern... *drömmer* Detta är taget för ca två veckor sedan, hoppas på en repris i helgen. :) Man är ju ledig.. ;)

Längtar dock efter att få hoppa i slalomskidorna! Det känns som ett bra tag sen man åkte i backarna.. men det blir dundret här senare i vinter. Härligt! Ska åka benen av mig.. *skratt*



ME nuförtiden... :o)

* * *

Pluggandet går framåt, blir många timmar framför datorn bara... kan kännas lite tröttsamt ibland, men när man väl är färdig med en uppgift, så känns det ju faktiskt väldigt skönt. :)

Just nu är det mycket om rehabilitering och habilitering. Väldigt intressant, faktiskt. Ser dock fram emot att börja läsa medicinsk grund. Det är nästkommande kurs. (om mitt minne är som det ska, alltså)

* * *
TRÄNINGEN? Jodå, simmar, gymmar, tränar body pump, dansar, aerobics, promenader... Försöker hålla igång så gott det går! :D

* * *



Tomten har ju också varit. =) Hade nog varit lite snäll i år i alla fall. :)

På återseende!

*vinkar för kung och fosterland*

Kommentarer
Postat av: Emil

Du bara tränar ;)

Postat av: Tessah

Ja vinka på du!!!!!!





Se till vinka lite fotare här i bloggen nu då :) BLOGGA hihi ..jag som är in här jämt och kikar o läser samma sak om och om igen innan de kommer en uppdatering ;9



KRAAAAM

2009-01-21 @ 23:31:41
URL: http://tessah.blogg.se/
Postat av: Anonym

Morgonstånd har frun i mun, heter det väl?

2009-01-22 @ 16:11:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback