Träna och må bra.

Ja, som rubriken antyder så måste jag nog hålla med. :)
Jag menar, nu har jag varit igång regelbundet med träning ett bra tag och jag har nog aldrig mått bättre! *ler*

Tränar på gym, simning, aerobics, dans (mestadels bugg), body pump och promenader kombinerat med lite joggande. :o) Det känns kanon i kroppen, kombinerat med att äta "rätt".

Det senaste kan ju dock ifrågasättas, för hur gör man egentligen när man "äter rätt"? Det går nog inte att en säger vad han/hon tycker, för alla tycker vi nog olika på den punkten. Jag kör med tanken att äta hälsosamt (nyttigt blir för "överdrivet" att skriva) och kombinera med motion. Unnar mig godsaker någon gång naturligtvis... för det blir extra gott då,.. än om man skulle äta för jämnan. *ler*

Men ett nyårslöfte jag gjorde i år.. inget godis iaf förrän min 25-årsdag, vilket är mot slujtet av april. :) Det blir en baggis! :P Mindre än tre månader kvar... ;)



Bilden passade in i alla fall, men den är närmare året gammal.. snart... och liite mer muskler har jag idag... ;o)

* * *

Idag är det plugga som gäller... som alla andra dagar dock.. :P Så det är väl bara att sätta igång, men ha de bra och lämna ett spår eller två, vettja... ;)

Adiós amigos!!!

Kommentarer
Postat av: Ida

Hejsan =) jo det är bara bra med mig. Färdig sjuksköterska så nu jobbar jag förfullt =) Hur är det med dig då? Det var ett tag sedan =) Kram kram

Postat av: Hanna

Hej hej... jo nu börjar det kännas som vanligt igen, det är så skönt. Jag har oxå börja träna lite smått skönt att få börja röra på sig igen man behöver det :) Hur är det med dig då?? vad pluggar du??? kram kram.

2009-01-27 @ 20:07:39
URL: http://hannis83.blogg.se/
Postat av: Bella Eklund

Bortsett från att jag nu dragit på mig feber så går det finfint. tack ska du ha !:)

2009-01-27 @ 22:41:21
URL: http://bellaeklund.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hej hej! Vad roligt att se att du börjat blogga igen! :-) Här är det ganska bra.. är lite förkyld och har en hel del att göra just nu, men det kommer lugna ner sig om någon vecka i alla fall. ;-) Jobbar 75% och pluggar 100% just nu till i slutet av feb. då det "bara" blir ca 20 % jobb tillsvidare. Vi ska till Kalix på lördag. Men kommer inte hinna ses då ska fixa med bilen inför besiktningen och måste åka hem ganska snabbt. Men ska kanske till kalix den 28 feb. (om jag inte jobbar)så kanske man hinner ses en sväng.. Vad duktig du är som håller igång och tränar så mycket..

2009-01-28 @ 11:35:16
URL: http://loverose.webblogg.se/
Postat av: Heidi

De är ingen praktik... inte ännu iaf. Så vi hinner ses vilken dag som helst! :) Förresten.. såg att, om de var TC, skulle börja med salsa lektioner. Tänkte kanske börja.,.......:)

2009-01-29 @ 18:54:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback