En blick framåt

Lyfter och bär runt på min historia från då,
tänk vad mycket man delade med andra ändå.
Men det är ju som sagt historia nu,
därför måste jag lämna allt och blicka framåt ju.

Har en del i min framtid som väntar på mig och mina beslut,
det är ju ett steg bara att lyckas vända ett slut.
Jag kom till världens ände,
men där tog jag tag i det och vände.

Nu är mitt nya nu, och mitt gamla bleknar bort,
men jag tar vara på det som var alldeles för kort.
Jag står nu än en gång på samma bro,
där jag just nu finner all min lugn och ro.

Jag går in genom dörren och sätter mig ner,
andas och känner hur mina nära till mig ser.
Allt känns OK, allt känns bra,
så nu ser jag mig som jag ska va'.

Jag vet att livet ger mig det jag behöver,
och jag vet att det finns planer tills allt är över.
Men det dröjer länge än för min tid är just nu här,
det är nu jag ska leva medan jag av misstag och lyckokast lär...


Kommentarer
Postat av: *

Krogbesök i kväll?

2009-09-12 @ 15:49:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback