TV:n och jag

Det har gått nån dag eller två,
men jag har varit närvarande ändå.
Jag måste medge att jag tänker lite innan jag skriver mina ord,
men det beror ju naturligtvis helt på Moder Jord.

Det finns en del som vet vad detta innebär,
men det är också en grej som jag lämnar här.
Har varit borta i tanken, men inte från min stilla plats,
det är där jag kan leva som prinsessa i ett palats.

Idag har jag inte mått alltför bra,
tror Någon däruppe ville att jag skulle bara va'.
Har mått illa, haft huvudvärk och frusit ihjäl,
men det var också Någon som såg till att värma min själ.

Nu känns allt bättre igen och jag laddar om,
för man kommer ju tillbaka och kan ta det vilket som.
Det laddas för helgen på alla plan,
och sen får vi se om man ens hinner på stan.

Ska lägga mig och mysa resten av denna kväll,
för jag känner att jag liksom fått en riktig smäll.
Men det blir lugn och ro i soffan med TV:n som vän,
för man vet aldrig när denna känsla kommer igen...

Man kan säga att resten av min dag,
så är det min TV och jag... eller?


Kommentarer
Postat av: Heidi

Hej. Hur mås de?

2009-09-20 @ 13:34:55
Postat av: Tessah

Heeej gumman. Allt bra ??= ) KRAM

Postat av: Ellinor

Var år och dar sedan vi sågs! Har du tid någon kväll i veckan? Onsdag är planerad annars är jag ledig! KRAM!

2009-09-21 @ 11:12:14
Postat av: Jenny Westman

Åh vad roligt att du börjat blogga igen.. var en massa fina bilder på dig.. ska ta och läsa igenom allt man missat för det var ett tag sen jag var inne sist. Ha en fortsatt underbar dag... kramar från mig

2009-09-22 @ 22:44:26
URL: http://loverose.webblogg.se/
Postat av: Jenny

Bor du i Luleå nu?? Vad kul i såna fall.. vart då?? nyfiken Kram

2009-09-23 @ 13:15:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback